Sunday

you wrong about me ?

'
NAMPAK ? aku heran laah npa kn org zmn skrg suka judge sum1 tu dri pndgn ? geran btul aku neh .yea ..aku mengaku .dulu time aku form 3 pn aku mmg ada jua sifat2x gne .tpi now manada sua .be matured ckit bhh ..sbb btul jua ,mayb sum1 tu luaran dia mcm bdk nakal .jaht ...tpi bkn bermksd melalui perngai dia kita ble judge yg dia jaat ? sosial .merokok .orso wateverr kn ? kn ? kecuali kamu mmg nmpk dpn2x mata .aa bru lah ble ckp kn .sua aty kmau ckp ma shpa ..but makesure information tu mmg btul dn plng pntg .bukti mesti ada knn ? nda ble aa trus kac smpi2x knun yg dia tu gini .gini .gini ..jn ,nda bgus bh pla tu .jn g mau kac tmbh2x dosa ..yea .i admit ,aku pn bkn aa perfect sgt smpi mau ckp bout neh knn .aku just ckp apa yg mmg terg2x ble pkirr bhh .. 

kenapa aku ckp cam neh ? sbb kn neh psl aku aa .diri aku .semua org suka ckp psl aku .sdgkn apa yg drg ckp tu bknya 100% btul kn .besa aa .mlut org .. kita mna ble kwal ..tpi kdg2x bila aku  dgr cita yg nda ptt kn sal aku ..mcm sakit jua bh aty aku .lbih2x klu melibtkn org rmai ? sakit bh atyyy .start aku form 4 ? aku mula jdi tumpuan pmpuan yg xda keja neh tuk diumpat & diperkatakan ..semua sbb aku neh drg ckp terlalu friendlly ? omggg .salah kaa sya bersikap sebegini ? berdosa kaa ? mati kaa ? msuk neraka kaa ? aku pn nda paam bh knpa dgn kmu neh ? aku neh kn nda pnh cari msuh .musuh yg dtg cari aku .hebatt kn ? hahah .tpi uk pengetahuan kamu ..aku neh seorang yg tabah ..aku nda mudh jtuh sbb org lain .so aku nda lah mati bh gara2x mlut pmpun yg xda berus gg neh ..

nah .mmg aku seorang yg peramah .aku bersikap peramah cuma dgn org yg aku kenal jahh .mksd permh aku ..lepak ,gurau2x ..etu bh ..bkn nya aku neh peramah mau p kac bdn aku ngan durng ? astagafirullahalazim .xda prnh terlintas d pikiran aku neh lakukan hal sprti neh tauu ..aku peramah dgn smua ..dgm org yg aku nda kenal ..aku hnya mampu senyum jaah .sebab senyum etu sedekahhh :) btul kn ? aku pn ble jadi sumbung bh .mayb ada sesetgh yg mmg nda kenal aku and kenal aku bt pertama kami ..akan ckp yg aku neh sombbong ..mmg sombong ,sbb ? akupun nda tau napa .tpi aku mmg friendlly .jadi ..aku pn nda paam npa gara2x neh aku harus dibenci ? 

TAPI AKU MEMANG BUKAN SEPERTI YANG KAMU SANGKA -THOSE HATES ME ! 

*nnt saya sambung aaa