Friday

kembang perawan

siok kaan lagu neh ? hehehe .siok bh .suka aku dgr .opss .nah yuyu .nda dpt aa kau lepak kat blog aku g :) sbb aku da tukar lagu .wkakaka ! sorry aa .kau tukar aa lagu d blog kau tu oke ? nah .ble kau ary2x dgr kn hehehe .

suka bh aku dgr lagu neh .aku dgr lagu neh time last week .aku tgok wyg indon yg 'siti .i love you bibeh' tu ..suka aku tgok wyg neh  .bdoh2x kn .sebnrnya aku mna mint gita gutawa neh .tpi aku mint ngan lagu neh dia .kiut bh lagu dia ! wkkakaka .ngam tuk jiwa aku neh .ahaay ~ aku lah kembang perawan ! aseseh .lawak kn tnjuk dia .aku try download lgu neh tpi malar failed neh .kecewa btul aku .failed jaa dri kemarin aku download neh .adedeh .cua tlg dlu kac download aku lagi neh ? buli kaa eto ?? aku neh mmg gne .pelik bin ajaib kn .tpi apa aku peduli ? bkn aku kac sakit aty kau pn .wkakakakaka ! please deyh gurls .

OUYA .SAYA ADA MOOD GARA2X ADA ORANG BERSIKAP KURANG AJAR NGAN AKU .
psal tu aa status saya melalut sal kurang ajar jaa .heran aku ? knapa kn perpmuan zmna skrg suka kac malu diri sndri ? kenpa2x ? kenpa aa .kami xda kemaluan kaa neh ? kaa kemaluan kau ilng neh ? ishish .simpati aku :) ndapa2x kau jan putus asa kaa cari blik kemaluan kau tu ? okey ? dont ever gve up ? oke ? yakin jaa ka ble jmpa kemaluan kau tu aa .hahaah ! aku tau bh .kau baca blog aku kn ? woahhh .ternyata diam2x kau jadi stlker blog aku pla kn ? lawa lahh whai si manis .tpi nda pa ,nda jua aku marh bh .sbb blog aku neh mmg khas utk bacaan umum terutama KAU ! hahahahahaahah .apa ? apa ? kau ckp aku neh gedik ? aku sundal ? aku perampas ? OMG ! ARE YOU SURE ? sure bhh aku bgnie ? kaaa kau ckp sal dri kau sndri neh ? ahay .kau neh kn yg sundal .gedik perampas ? AHH ! CONFIRM KAU LAH BH NEH KN .ehh bida kau neh .klu mmg perangai kau gtu jan lah mau kac kait2x ma org bh terutama aku .nda kuasa aku mau ikut2x gaya MURAHAN KAU TU ! oppss ! terasa lagi kau neh kn  ? maaff aa .

bkn apa bh .aku neh kn ,nda ska sma gaya org cam neh .muka gila babi babi nmpk mcm orang baik .tpi dlm aty yg ampun pnya main bsuk aty kamu neh ? ASTAGA ! taruk ehh gayu kmu neh .membari gali aku kn liat ane .ishishish .BERUBAH LAH BH .xda shpa ble ubah kamu melainkan diri kamu sndri neh .smpi bila kau mau jadi kaki umpat neh  ?brpa byk sua pahala kamu melyang gara2x dosa gni neh ? sdh2x lah bh .sedar lah dri tu .yea ! aku akun mmg aku prnh bt silap .aku silap sbb bagi kau peluang utk berkasih ngan sufri kn .kn ?  sedar bh aku ngan kesilapan aku neh .tpi kau tgok ? kesilapan yg aku bt tu .aku jadikan pengajaran dlm hdup aku kn .tpi kau ? langsuung xda .'ya allah ,kau bukakann lah aty yg aku mksd kn neh sbgaimana kau buka ati aku sesuatu ketika dahlu .tpi kau tgok bh aku ? aku beubh kan .aku ubh dri aku pelan2x .nda pya aa kau mau ngedor2x bh .relax relax relax jaaa :) 

OPSSS AKU JALAN DULU .NNT SAMBUNG .JALAN NGAN FAMILY I .