Sunday

where there is love there is life.

hey hey semua :) i rindi lerhh ngan u blog .opssss ,bukan rindi tpi rindu bh .yea aa .sbb kemarin kn aaku sua janji mau updated kn .tpi nda jadi neh sb aku terlmpau penat .maybbb :) 

story sal kemarin .saturday .
um .actually kemarin aku spent time with family aku .my mum dad sista and adik bongsu kami ,sepatutnya kemarin aku mau jumpa sang kekasih bh .tpi parrents da pelawa aku kn .plus ! aku gatal tgn mau shoping .kami p segama smpi lah d wisma merdeka . tau kamu mna tu wisma merdeka klu neh pn nda tau .jn jdi org kk lehh  *wink .terasa ? terasa kau cewek .suree .

nasib aku pkai selipar jaa neh .so nda jua aa sakit kaki .pdahal membebel sua aku ma mama aku neh .bh .penat ! lgpun nda aku besa kn .da lah pnas bau2x cam pasr g .heran .mna dbkk neh .bilng mau berubh ttpi dia snri blum tntu g jga kebersihan neh .


*ish .kau neh belle .besalah org .jn kau sakit .haha*  aku berkata dlm ati dgn senyuman :) 

so sambil jln2x tu .aku pn ttryy aa tnya2x if da keja kosng .damn ! KEPADA BUDAK2X LEPASAN SPM 2011 .KALAU MAU KEJA DTG WISMA MERDEKA .sbb kn ampr sua kedai kat sna adaa kerja ksong neh  .byk .pgi aa kamu sebelum terlambat .

aku memilih kerja bh .aku nda kish sal gaji neh .cuma aku suka keja dg npkai uniform neh .klu pkai besa2x .aku nda brpa suka sbb mcm nda rasa aku tgh kerja neh .yea lahh bh .nnt bkn kerja ngurat pla aku *sufri yg ckp aa *

aku round2x aa wisma neh .byk puh kedai salee .tpi bju ttp sma neh .then tba2x dtg sott aku mau beli high waisted neh .so aku jln2x jaa aa .mnatau terjumpa kn ? jln pnya jln then finally ive found neh .gembira jua lah then called my mom .trus dia dtg .tnya hrga aku try and dia yg bayar :P

mau tgok cmna high waisted aku ? 
kejaap aku .kejap2x :)

tadaaa~ neh aa high waisted aku .lawa kan .lawa ! jan hirau tu katil aa .wkakaka : yg ada seldng warna warni tu .tu aa nyawa aku tdor semenjak sweater aku kena waris ole sufri :)


harga dia ? HAHA apa yg aku ble ckp rm 100 ++ lah .


sekali time sua beli kan .aku testing balik d uma .
trus abah aku ckp .

kenpa tgi btul neh bell .uiiii brpa kau bli neh ?
haha .style bh neh .hrga ? npa abah mau ganti blik neh kn ? buli wa .
(senyum2x) ehh .ganti kunun .abis sua duit kau kn beli neh .
yea .

ketawa abah aku tgok seluar neh .pelik bin ajaib kn .

yepps tu jaa cerita sal hari sabtu .

ari ahad ? seperti biasa .aku jln jua tpi ma kazen aku .p tr bju tuk khwin dia .haha ! bh kn aku jadi pawai dia .nda kau tau pa tu pawai ? ahaayyy ~ pengapit bh .apaa ? klu pengapit pn kau nda tau .anaaa rayaanng ! kacian kau neh ! semua pn kau tidk tau .apa yg kau tau ? HAHA ! 
test bju sna kedai pngatin d kk plaza .try jaa .xda yg appy xda yg menarik mau diceritakan .tpi yg pasti kn ! !@#$%^&*

TAKE 1 

TAKE 2
HAHAA .kili kan aku .buhsan tahap gaban sua aku neh .tu aa ss smbil tgu org siap try bju neh .nmpk slim kn aku kai neh  hahahah .


opss belle .stop lah perasaan bh belle .stop lah aa ! 

TAMAT CERITA PASAL SABTU DAN AHAD YANG MEMENATKAN :)

tpi kamu mac mau dgr ceta luahan ati aku kaa neh ? alaa .mmg aa aku merepek kat sini sbb neh site aku .area aku ! jadi kenpa kau mau jeles2x ? 

hahaha ! 
okee lahh .aku rasa cukup sampai disini jaa .nnt aku cetaa lgi aa tntg idup aku yg pnuh suka duka neh :)  buhbyeee :) 


GAMBAR SABTU .