Sunday

kenpa suka tnya soalan yg jwpan dia kamu mmg tau suaaa ?




gambar di atas .ialah cinta saya .jantung saya .nyawa saya .buah ati .SEMUA .dia lah orgnyerr .kenal ? aa ? mustahil kamu nda kenal dia neh ? gila .semua org kenal dia neh bh .smpi cwex2x convent pn kenl dia neh .alaa .klu yg nda kenal tu mayb ada sbb2x tertentu kn .HAHA .majal jua aku sru kamu kenal neh kn ma mamat kat ats neh ? mamat cina santung neh .tpi mostly org yg aku kenal kenal mamat neh .

MOHD SUFRI BIN SULAIMAN .930608125**5 

aa tu aa nma bdk laki yg ada kat sebelh aku neh .saja mau kac kenal kamu urg .etu bagi yg blum kenal dia aa .yg sua kenal diam2x .tpi klu mau bca pn ble bh :) DIPERSILAKAN .

tpi yg kenal dia mest ckp DIA LELAKI PLAYBOY KN ? kn ? kn ? allaa .kwn2x aku pn ckp gtu bh .dlu aa .dlu time aku cple ma dia neh .alaa .kena bt mcm smph bh dia neh . sbb time tu aku byk gila bf neh .time zmn kemerdekaan tu .time form 4 yaw .tpi now tidak dia bkn lagi sampah bagi aku .dia sampah yg aku amat perlukan sampai sekrg .umm .tujuan aku mau posting gne neh .mau ckp .kamu xda hak mau judge2x sufri aa .mau ckp dia pa ka .buaya darat kaa .apa kaa .aku nemau kamu ckp gtu .aku mau kamu stop ckp dia gtu .yeaa mmg .aku cple dia semua aku rasa .sedih kecewa gembra sakit ati semua bh .semua neh aku nda prnh dpt rasa b4 aku cple ngan dia .

PLAYBOY .
yea .mmg dia playyboy .mmg aa .mayb smua laki pn da sikap cam neh kn ? aku benci bila dgr org ckp aku bdu syg ma dia .wlaupn mcm2x dia bt ma aku .dia curang .byk bhh .semua pn tau kan aku sntiasa sakit sbb dia ? tpi smua tu bkn penghalang aku tau dia mau teruskan hgbn kami .yea mmg bdoh sbb nemau lepas kan dia .sbb kamu nda paam bh .hnya aku paam kenpa dia jdi gne .knpa dia slalu sakit kan aku .tpi etu semua dulu .sekrng semua sua berubh .dia bkn lelaki mcm gne lagi .aku tau .biar pn dia curg ,nda prnh pn dia abaikan aku .wlau sesaat pn .nda prnh .sbb dia tau aku mmg utk dia .dia curg mmg aku tau .aku besa sua ngan smua neh .soo yg nda tau tlg lah .TUTUP MULUT KAMU .

KAMI JAA YANG TAHU KENAPA SEMUA NEH JADI .DUGAAN KAN :)