Tuesday

kibak .HAHA

selamat pagi semua and asaalamualaikum semua .

HAHA see .tgok ,blog neh smkin active .dgn tidk malu aku follow jaa shpa ygg aku mau follow .kenal ataupun nda . malu jua aku tapi aku suka .sbb byk aa blog yg aku ble bca ary2x .aku suka neh tgok blogger durg yg lawa lah .nda mcm aku simple jaa neh :p nnt lah ada masa ,aku kac lawa2x neh smpi ble 3d trus blog aku .kuangkuang (: 

menghairankan ,mostly kn blogger neh org semenanjung neh .org kk half jaa yg bermint bt blog neh .mayb sbb durg nda pndai bt knn  ? kn ? kn .sbb aku time dlu mula2x bt pun agak ssh .tpi berkat tutorial blog etu aa .aku lama2x pndai lerh serba sedikit handle blog neh .menaikan lagi seri blog neh org ckppp *oing ! bila masa ada or ckp gne ?  ada2x jaa otak aku neh .blog kamu kan lawa ouh .pastu maju lahh .sgt maju .pndai kmu bt neh ,yg header dia lgi .ada blog aku suka tgok .[CLICKHERE] SMART BLOG DIA .SIMPLE jerhh tapi kan sedap mata memandang neh .kiut neh yg header dia tu .ada aku tnya tapi dia ckp 'kwn den tlg bt kn'  trus melepas aku mau mnta dia ajar .aa shpa yg blog bru bt tu .p aa blog dia ada tu tutorial bt blog .actualy ,byk sua blog aku lepak pagii neh .kbyknnya ada tutorial neh .yg background and smileys aku neh .aku dpt dri blog cik adik manis tu aa (: kiut lah .

tapi ada tu setgh blog terlmpau maju lah pla .byk sgt widgets yg nda sptutnya wujud neh .smpi semak neh aku nmpk .humrrp ,ckp org pnya blog .entah2x blog aku lagi sandi kan ? kan ? nda bh .blog aku neh bru simple jahh ,permulaan lah katakan .tapi permulaan yg agak baik dan lanjar .

tapi kannn .aku foloow kamu and follow back bukn apa .mau byk kawan bh ?! ish.ada kaa ptt org yg mnt follow blik pn kna angap lain2x ?HAHA .marah knu aku .etu hal dia dgn org dia lah .nda pya lah nak sibuk2x or ngomong pnjg oke ? diam2x jaa .

FOLLOW ME :) 
mcm iklan shampoo rmbut tu laah pla kan :) toink .neh aa funsi blogg selain menjadi tempat luahan or wat so everr .

okeee ,finally rmbut dpn saya panjang and ive banggggggggggggg sma dia :) wkakaka .etu aa title saya 'kibak' mksd kibak neh .anu bhh ..mcm sumbing ? tpi bkn sumbing mulut .yg nda rata tuu ? lurus bh .yg ada lagi simpang sana sini neh .nda serata nda lurus .ish hard to explain .kalau mau tau buka kamus okeys ? cari ? tpi aku rasa xda .sbb neh bhsa kami 'sabahan' .

aku gunting kac bang .bang bang bommmmmm ! HAHA tau pa tu bang ? kac lurus terus .macam korean2x gtu lorh .ahay ! makin lawasss aku senjak tamat zaman persekolahan neh .murh jaa harga dia ,gunting depan ! repair rm5 .murh kann ? kan ? tapi kali neh aku gntg bkn pat terkenal mewah .xda ! bajet xda .jadi gntg kat kedai pondan jerrhh :P pondan ialah kaum adam yg menyerupai kaum hawa yeeaa ! dlu aku tkt neh gntg pat pondan sbb nnt durg kac rusk rmbt aku dgn snjga sbb aku lawa dari durg and aku naturall oke !  [lawa kaa aku jua neh ?] perasan jaa lebih aku neh tau .tapi betul lerrh bh ! nda tipu neh .aa ? nda pecaya ? nda pecya ssh aa .aku xda hak mau kac caya kamu tau nda .wkaakaka ~ 

aku minta kac kwn kazen aku yg palng aku sygg p kac kwn jumpa pondan tuuu .dkt hjg uma aku neh .ada 3 kedai pondan .kami limpas yg first .penuh :) yg second xda third lagi lah .mcm ada kematian jaa .jadi yg first neh tmpt aku ska pegi .sbb pondan sana i biasa .tpi fullllllllll so terpksa aa p yg second .kazen tnya brpa hrgaa .then rm 5 ??? watdapakkk ?????? :( habis duit .msk then kena gntg aa aku .dlm 20 minit gtu .siaaaaaaapppppppppppppppp :) lawa jua lah .trus lepas neh nda pya lha clip2x g rmbt mau cover yg rusak tu .sbb lawa da ! mau tgok ? mau ? mau ? mau ? tpi jan kac ketawa aa klu inda lwa .aku tau lah ,aku hodoh inda maciam kamurang .lawa ckit dari aku .tpi kenyataan ? AKU LAWA BANYAK DARI KAMU KAN ? HUEHUHEUE ! :)  




TAKE 1 

nda puas aty .aku ambe lagi .



TAKE 2 ! 
tadaaaaaaa .lawa kan ? ckp lawa lah bh .lawa oke ? please ! wkakaka .palui ehh kau neh belle .

last capture :)


TADDDDAAAAA !
TAKE 3 .

mmg aku lawa ! no wonder sufri love me muchsss ! wkaka ambur english .pasar btul .mntg2x nda schl aku kac rusk english aku tarus aa :)

HAHA .so apa pendapt kamu semua ? oke bhh kan ? kan ? tapi b4 neh aku mmg gni pn .i mean ,rmbt besa kac bangggbanngbom ! mmg gne style i .bkn copypaste oke guys .i mmg gne .i dari dlu gne .