Monday

bukan semua orang boleh tahan dengan kau .

BELANJA ??? hehe .HAI SEMUA .ASSALAMUALAIKUM wahai pembaca ku sekalian dan pengikut ku sekalian .apa kabar kamu semua ? saya harap okeoke seja bh kan :) amin .haapy to hear tat . [kunu2x ada urg menjwb lah kpda persoalan aku neh] duy aku makin gila lerh :) glad to know tat .


oke lets start frommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ............




A - soalan A berbunyi sebegini ? 'apa kabar kau ?' yea ,gtu lah bunyinya .ada kamu dgr bunyi tuu ? ish klu nda dgr pendek umur :p [ aku berbisik dlm aty ] LOL 


alhamdulilah .lama kn aku menghilang ,HAHA  bkn hilng kena culik ka atau hilng khwin lari .eee nda .aku mac ada jua bh kat area kk neh cuma aku sedg berehat dri dunia moden aku bt sementara wktu .ish ! ada bh aku .ngok jua kamu neh ? relaxrelax [ menulis smbil tersengih bagai org dilamun cinta  ] ahaha sot kn .


seperti yg anda semua sedia maklum .kehilangan saya dlm dunia blogger neh ada atas beberapa kesulitan .dan harap maaf bagi sesiapa yg minat blog neh diupdated kan .sma ada pesanan sms kaa ,inbox fb kau mau pn chatting .IAM SORRY [ deh .makin sot pemikiran aku ]  kat entry aku b4 neh mengatakan yg aku sedang sakit tenat ? astagafirullah ,cabul lerh mulut i .palis palis [ dulu time kick2x klu terlnjur ckp slalu sbut neh spya nda jadi kebenaran ] HAHA tba2x .opss ,smbg ceta .ckit g mau buka ceta bru .wkaka :p .yea mmg sakit tapi endak lah setenant mana pn .biasa biasa ajaerh  (: kan entry aku sebelum neh ada aku kac terang apa sua jadi ma aku ? ada kaa ? ada bhh .kamu bca bh d mna tu ? post yg b4 neh .ish ? ada nmpk ? ada baca ? klu xda .blum baca p aa bca .kalau kamu da baca .aa tau aa wats wrong dgn i .pa probs i and kemna i menghilang .kuangkuang .kamu baca lah aa .mcm mau repeat ceta .but alhamdulilah .sekarang saya semakin sihat .AMIN .


oke .now ..................


B -i miss you .


mest kamu tau kan shpa yg aku rindu neh ? dpt teka sua kamu kan .HAHA [ terima kasih lah yg dpt teka tu ,nnt aku belanja tgok org memancing sna pelabuhan :p ] sudah semestinya saya rindu pengarang jantung aku .suppeli ,sufri .my baby boy my baby my dear .he's everything lah .dia lah .saya rrriiinndu terlampau ngan dia neh .lama sua endak jumpa dia [ lamakah jua ? :p ] kan sekrang tau pn start last week dia sua msk d nereka .innalilah ,xda kamu dgr ttg ehemehem dia ka ? ya ampun ! belle npa mulut kau neh xda insurans kaa ? cabul kan .PALIS PALIS PALIS PALIS . ISH nta npa neh dtg pla sot aku kan mau ckp sal gni2x neh .bukan bh ,kan kekasih saya now ada sna ILP dgn sepangar .dekat sana lah ,sna tu .yg b4 p politeknik tu .agak dlm jua mau msk .sebelah kri warna hijau .dia ambe course automotif neh klu aku nda silap .dia ikut kursus jaa actually ,bknnya smbung belajr .cmna mau smbg result pn blum ada ???  haha.dia kan bdk bola .so dia and durg edyn ,haris arap dan ada g aku nda kenal .kena ofter masuk sna ikut kursus then dpt sijil .so dia pn ambe lah tawaran tu then trus ctau aku .time dia ctau aku tu .mcm mau nda mau jaa kac dia join tpi pa ble bt .etu kan utk msa depn dia jua [ btul ckp sis pijut 'utk msa dpn dia' ] yea .aku akun mula2x mana aku kac .manas knun aku ma dia .tkt dia kac abaikan aku .al-maklum lah sna kan ada jua cewex2x .nah mna tau ? alhamdulilah .apa yg aku pikir b4 neh xda pn yg jadi .sbb ary2x kami contact even nda mcm selalu .setiap jam setiap saat setiap minit .nda sua .gayut pn jarg .yea lah sbb dia sbuk ada class .klu dia nda busy .dia text jua aku neh appy trus aku :) nda sua aku tkut ngan dia .bru2x neh aku saiko2x dia bh .gini aku msg .


msg tuk c bie dari aku 

'bie .btul kaa bie ada gf lain ???'
[ nervous aku tgu dia rep .smbil aku pusing2x kat katil dgn aty nda tenang .nda lma gtu bunyi lagu 'baby bash' mskd msg dri bie .aku pn open]
'apa syg ckp neh .siapa ckp gne .bgus ctau klu syg2x sma bie'
[nah .dupdups jntung aku neh .rasa mcm nda ketawa .pdhl tkut sbb t dia ngat kwn dia yg ctau]
'aa ? xda lah .syg sndri yg rasa pla kannn'
'jangan mau tipu bie sna'
'yea bh .yg syg mau tau ada kaa xda'
'jangn mau tapuk2x .ctau'
'ada kaa tiada neh ?'
'mnada pla .astga .'
'yea meh ? btul .'
'syg .terplng cya tau nda'
'AHAH .yea lah .syg caya lu boy'
'jan tduh2x aa syggg .bnda yg xda kena kac ada .nnt ada snri ssh'

aku telan air liur trus .HAHA .trus aku ubah topik neh .dia kac kena aku baik .HAHA

aku pecaya pla kan sufri neh .cuma sangsi neh ,besa aa bh .kdg2x pkiran kita neh nda pndai betul . suka pkir bnda yg xda2x kan .HAHA 'ya allah .kalau dia jodoh aku .permudahkan lah urusan kami .kuatkan lah iman kami utk menghadapi dugaan pada masa yg akan dtg ' amin :) 
btw ,mau sharre sumthing .sufri makin ada peningkatan .maju .sembhayg sua dia .alhamdulilah .tpi kdg nda complete ,sbb dia mac biasa kan dri tuk melaksanakan tugas dia sbgi muslim .i guess :p so do i :) 

opss .gtg .gntung pla .mau out jap .