Saturday

saya ada katil hyatt punya !

HAHA ! lawak kan title saya ? ngee .bukan apa ,tdi spttnya aku d stay d uma jha bh ..mls aku mau bejln ary neh ..sbb aku xda mudd kn .mls aa .gpun manada $$ neh ..soo better stayed at home seja laah .nah sekali siok2x aku mau updated blogger nehhh .trus mama aku pngill .bell ,kemas lah laptop tuu .kita mau jln neh .nnt abh plng dri ambe drg aiman trus kita jllnn .nah ! dlm aty aku .ish ,mest mau bwa aku kaahh :P mls bh  aku nehh .lbih2x aku neh bkn jenis suka jln ngan parentss .no .no ! bkn sbb aku sumbung or malu ..orr watever ..aku nda suka bhhh ,mama aku tu byk hal dia neh .kdg smpi pent aku mengikut neh ++ mum aku neh bsing mlut if aku mau beli sumthing yg mahall and aku nda jga btul2x neh .gpun aku ska beli brg yg merepek kn klu jlnn .hahaha ~~~~~ besa lha .weirdo ! nahhh .sekali aku pn kemas2x aa lappy nehh .tdi pgi aku curi lappy bwa p blik adik aku .iszz ,aku on9 kat snaaa aa .kemas pnya kemas ..then aku pn p aa ready2x .mau siap2x ..first destinations kami .snaa karamunsing .apa kami bt kn sna ? pftt ! actually ,aku nda ska p sna .sbb nuthing special bhh ..jadi .kami p sna just tuk mumm .sna kedai nasi ayam singapore ..sna tu bh ! yg belkg kedai bataa tu ...bukan ! rch ! sbelah rch !  kami p aa kedai tu .mak oi dlm aty aku ! pnya main full .dmna lah mau ddk neh aku ckp .ahahah .aku neh bkn suka tmpt yg gtu neh .sua aa pns rmai g rakyat ..bkn aku smbg ..cuma nda besa bhh ..kami stay aa d luar kjap ..tgu klu aku org yg kluar neh .sekli ,ada aa meja mkn yg kosg sua .aku pn mekong aa mau p booked tmpt tu ..skli ada famlt dogo neh ,dia p lngrr aku and ambe tmpt tu .abah aku senyum2 jha neh .aku mono aa ,manas kunun aku nehh .hahah ! sekli aku gve up sua .lain sua muka akuu ..then abh aku g try .dia msk and round2x aa kdai tuu ..dia roundpnya round ..sekali ada famly yg kluar sua dri kdai tu ..mekong msuk and kmi mum ! zaaaaaaaaaaapppppppppppppzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ! tpi aku hernn npa aku xda mud mau mkn neh bhh :( 
-
-
-
-
-
-
-
sekali abis mkn ,round wawasan .adik aku belii kasut skolh ..aku cari lapis tilam bru aku .round2x .round .aku ngari sua neh bhh .pent sua aku .da lah pns btul kat karamunsing tu .ish ! gmbr ? t aa aku upload aa .nta npa lappy laptop neh bluetooth sot2x nehh .ary tu aku gna oke jhaa .tba2x ary neh nda ble ..then afta dri sna ,p sna wawasn jap .ambe duit beribu ribu .then p cp jappp jmpa adik aku .mau ambe brg dri dia ..yg kami lma .snaa bhh ,dkt pelabuhnn ? dkt kastam tu ..ada kn banner kdai secondhand .aa ! sna lerh .kami msuk sna .sbb kami smua mau tukar katil kn ..lma btul da katil kami neh ..tu aa mau tukar ,2011 kn jdi brg d uma pn smua mau tukar nehh ..byk brg sna yg berguna and nice ! yg plng pntg hrga durg ble taan jua ..kdai neh smua brg2x dri hotell .yg ktil kami ble nehh dri sna hotel hyatt .. lawa aa jua ,mcm ktil yg mcm d hotel2x tu ..tgi g g wkakaka .slesa jua aa .kami bli  4 buah katil smua nyayyyyyyyyyy .aku pn nda tau .sbb aku xda kira neh  wkaka .umm ,gmbr t upload .now mau jln g  p servay ! byebye :)