Wednesday

the end .

akhirnya .semua berakhir .yea .its over between us .so wat iam goonaa do ? he's everything to me .aku sedih .aku sakit .sakit utk terma semua neh .pahit utk aku telan .sepahit phit ubat pahit lgi yg aku lalui skrg .aku sedih .aku hlng pertimbang .yea mmg kami blum ada kata putus .tapi kenpa aku merasa seolah olah smua neh akan berakhir ?? tapi neh apa yg aku rasa .aku nda tau lgi klu dia sgup menamtkan hbgn neh .aku da ckp ngan dia .tapi ....

kenapa ? kenapa harus aku yg dpt smua neh ? aku nda kuat .yeaa .mmg klu ikt crita .kami mac cple tpi .aku nda rsa aku dpt teruskan smua neh .

tenx yg support aku dkt facebook oke .nadia dyra effy leannie maffia and semua yg ada supporting aku .aku hargai :) 

damn .sound like 'kecewa' ka aku ? AHAH .besa lah .gni lah alam percintaan ryte ? bkn cinta nmanya klu xda rasa sakit pahit .mest rasa spya da penglm .

oke .im crying now .