Tuesday

saya sayang kamu .

ai ai ai .nah ,150 visitorss ? woah .ternyata blogg aku byk jua aa kena view2x :) terimsss aa kepd yg sdh view .ada yg siap mnta ajar g ma aku cmna mau bt blogger neh .auwww seolah olah aku pro sua neh kn ! actually ,aku pn kena ajar jua .and aku belajar dri website http://tutorialuntukblog.blogspot.com/ ..kamu click jaa neh webb .aa sna lah ,ada tu cara2x cmna mau bt blogg neh .sebenarnya bt blogg neh mest btul2x paam and bca dgn teliti cmna cra mau bt aa :) sbb kn ,aku mula2x bt blogg pn .phuiiiiiiiiiii .pnya ssh gila .mati akal aku neh .bhh sbb aku xda tmpt mau menanya bh .dari dlu g neh aku ada blog .tyme aku form 4 lgi bh haha ! byk gila sua blog aku bt neh ..pass aku bt 1 ,siap .then aku mls g mau update .lupa password lah .bida lah .then aku bt g blog .and perkara yg sama jua neh ..ahaha (: sot kn aku ? shepa yg mau mnta bt blogger ma aku .ble bhh ,mnta jaa .aku try sedaya upaya tuk kac bt blog kamu .aku bkn jaa pro sgt pn .tpi aku berusaha neh .wkaka ! kamu perasaan kaa aku gila babi da rajin updatedd kn ? mau tau sbb pa , 



sbb aku kebosanan tahap gaban sua kat uma neh :( ..menyesal jua aku p lari dri parkson ary tu kn .huhhuehue ,klu nda mest now aku kerja da .kn ? kn ?  menyesal gila .now mau cari kerja g pn .aku mcm lemas da .aku plan mayb aku keja kat servay likas jaa kali neh .nda jau ,dekat .nda terlampau rmai org and privacy ckitt ..biarpn gaji ciput tpi alaa ,setakat rm400 sebuln tu .aku okee jaa bh ..sbb kn ,aku neh mac g bwa tanggungan parents akuuu .jadi setakat jumlah gtu aku bersyukur da makk oii .janji aku ada income bulanan :) 

okesss ,critasss sal aku .now aku makin gemuk sua .makin nakal .makin sot .makin pemalas .makin manja .makin tubal and paling penting makin putih putih :) yea lah .pa nda aku duk dlm uma jaa .klu jln p mna2x pn now mest i bwa pyung .ingat i cincai kerhh :P tmbh2x g panas btul aa cuaca kat luarr sna .aapaa ? chubby .yea .i love to eat .eating .eats ate ! wkaka .semua bh aku sebut .semua lah aku mau mkn bh .mcm membawaan babu jaa .wkaka ! tpi nda pa .asal weekends jaa mest kami sefamily p sna tasik .jogging neh .adeh ,last week aku p jogging neh .nah gila .pnya pya aku mau bgun pagi tu .gila ,mau nanges mata aku tyme kena kac bgun ole abah aku ne .karau gila .aku pakai legging ,singlet and sport shoes lah bh .semangat aku ckit aa mau jogging .mula2x first round tu jln jaa kami knun .slow2x .sekali second round .kamu tau kaa aku lari ? i meant jogging bhh .kamu prnhh kn pgi tasik sna kat kompleks tu ? aa ,start jaa dri start org jogging tu smpy lah dekt bulatan kecil tu aku jogging ? makk oi .gila .kmu bilang dekat jaa ? nah bagi yg ckp besar p aa kmu try balik aa .nda kapus nafas kamu ..last2x aku stop neh bhh .sbb kn kaki aku tiba2x sakit neh .aku rasa mcm ada sumthing .mcm mau pengsan sua aku rrsa .sekali half round aku terpksa berjln dgn berkaki ayam sbb ada blster bh kaki aku .kiri kanan yaw .haha tapi nda pa ,minggu neh .tasikk ! here i come :)


sufrikusayang .aa ? tau kenapa aku mau ceta sal dia neh ? tau kenapa .huhue ,gini semlm kn aku bermsg aa ngan dia .sekali tba2x bila aku msg nda pla dia rep jm 8 lbih neh .aku mula2x ngat dia neh busy on9 kaa ,mandi kaa .lepak kaa .tpi klu dia lepak pn mest dia kactau aku bhh .ish ,geram btl aku neh .tpi aku mac lagi cool .sbb mlm tu aku busy tlg kazen aku bt card jemputan kn .2 mlm sua aku busy bt keja neh fuhhh lelaki seharian nda sushkn aty pmpuan ble kaa ? ish .aku biar jaa aa .aku berhrp dia yg cari aku .sekali smpy jm 9 lbh xda jua dia msg .sekali tiba bunyi phone akuu ...keluar nama bapa sufri .SD!#@#%%#^%^^   cehh .trus lain bbtul aku rsa neh .mana tau dia cari sufri or wat ..aku angkat aa .


salam .bella kaa neh ?
salam .yea .kenpa (ketawa2x aku neh cmpur blur)
haha .tau kaa shepa neh .
ahah .tau bh .kenpa uncle .rindu kaa ? 
haha ! rindu .kau ka atau uncle yg rindu neh ?
uncle nehh .npa ,apa mau uncle .
uncle mau kau .bole kaa ?
alaa .nda ble ouhh uncle .(ketawa2x sua kami time neh)
alaa .kenpa pla nda bole ?
sbb ada sua yg punya nehh .hahaha .
shepa pnya laa tuu .
ish .uncle nda tau kaa .anak lelaki uncle lah .sufri .plng disyg .

*ketawa2x da bapa dia neh ..
ahaha .ouh yea pla kn .
yea ,kenapa uncle neh ..
mana kakak ? kiriim salam kakak aa .
ee .mna ble uncle .kactau anty neh .nah bru uncle tau .haha .
nda bh .neh nah ,ella yg mnta call dia mau ckp ngan kau .
ouhh .bhh .mna dia ..

* sekali ckp ngan ella ..

sot kn bapa mertua aku neh ? bapaborekanakrintik .btul kn ? lawak aku time tu .ketawa jaa aku .tpi kami mmg .klu aku sua stay uma sufri .nah bpa dia tu .mcm bapa aku jaa neh .gurau2x gtu jua dgn mama diia .kami biasa and close bh sua .even parents sufri tau yg sufri slalu kac sakit aku nehh .smpi mama dia selalu kac nasiht sufri ..opppss stop !

sambung g ceta sal sufri .aku msg dia berpuluh puluh msg dari smlm .lngsung dia xda rep nehh .sampai panas bh aku .sekali tdi pagi dia ckp elly guna phone di .eerghh ! bdoh ! bdoh ! aku nda trima alasan sufri neh ..aku lngsung nda repp msg dia dri tdi pagi .ue ! go aheadd .biar lah .aku nda kish klu dia manas ..



pssstt ! I MISS GENK GENK TUBAL BABAL NAKAL SOWT SMTEKNIKLIKAS .aku bkn rindu cikgu2x tau mau belajar .bukan ! bukan ! aku rindu suasana sna .dimna kami lepak sma2x .luangkan msa .gosiip * bukan mengumpat aa .gossip gtu2x jaa bh .bukan perempuan jaa .lelaki pun ada bh ! campur2x kami .hahaha .rindu btul :( tpi nda pa .ada masa kami berkumpul jua nnt .


!@#%^&*() ! 
taaataaaa .saya mau chaw dlu .mau mandi .mau mum .mau tidur lagi .buhbyeeee :)