Friday

im back .

hai semua .hai :) ari neh aku oke sua ckit dri hari yg seblmnya .nmpk .gne aa snyuman aku tadi pagii .happy sbb aku nda sakit g .alhamdulilah . sbb sakit neh aa aku lngsg xda mod mau kac updated blog .check2x gtu jaa neh .tapi skrg saya aku mood .oke ma start dari mna aa ?

last aku updated neh ary isnin .selesa rabu khamis and ary neh aku mau updated .sekali gus tnpa ragu2x lgi .biar aa jari jemari aku sakit .aku nda kish .janji ada updated. ish gila blogging sua aku skrg neh .mayb ssb byk masa sua kn skrg .klu dlu .duyy mnada ouh .ckit2x pn aku mls mau updated neh .sbb zaman persekolhan kn .jadi ada malas aa ! tapi sekrg tidak ......

oke .

selesa   :<
actually aku siht jaa bh time neh .pagi tu oke jaa .tgh ary pun okee ja aku then mlm dia pn aku okee ja .mkn2x relax2x lgi aku .skli time sbuh2x gtu .neh msk ary rabu sua ..jam 2.30 gtu aku terbgun neh .bngung aku sekejap :0 .time neh semcm neh aku rsa bdn aku .lemah mcm tidk ada mkan lngusng .aku ngt kn gastrik .sbb aku ada peristawa teruk sal gastrik dluu .mau dgr ? mau ? ehmm .nnt lah aa .akc hbiis dlu ceta neh .

aku bgun .kac on lampu .and cari nyawa aku ! haha .tau pa tu nyawa aku ? ish .bkn dadah lah .gila bh kamu neh .si minyak kapak .nyawa aku neh .nda ble idup tnpa nyawa aku neh .ibarat isi dgn kuku bh kamu neh .biarpn dia neh nda bernywa mcm aku tpi dia memberi nyawa kdpa aku .wkakak ! bdos o:) gila kn .sekali aku rasa semcm ja .mual2x mcm org mengandung doh .lari p toilet dan aku pn munth .haha .berlanjutan smpi lah jm 5 sbuh gtu bru aku dpt tdur dgn nyenyak neh  .sengsara bh sakit .aku neh klu sua sakit .duy lain banar .manja lgi .tmbh lemh .tpi etu dlu time 2010 .skrg .nahh jln2x lgi aku time skit tu neh .pksa2x dri g aku .

pagi rabu tu .aku bgun lmbt lah .jm 11 gtu .nah lega aa .sbb kn sbuh tu aku mmg nda tdur btul terbgun bgun kn aku .aku bgun time badan aku gila anjenk lemh time tu .nsib kakak aku kac bgun sru mandi neh .klu nda ,nda lah kali aku bgun neh gara2x aku lemh btul .aku bgun .mandii .bekfast .nah sekli mau mkn pn aku xda slera neh bh .sbb perut aku malar meragam neh kn .keliling uma aku cari uma gastrik .tpi xda jua .aku syak gastrik sbb blik2x aku anuu yg mcm buang angin tu .bkn kentut .ish .nta lahh .aku lupa sia ! cua tlg lu kac tau pa nma saintifik dia tu . bngung otak aku .ptg2x gtu aku ma kazen aku c pp p ambe buah cermai g d blkg uma neh .kami pnjat aa .dtg sot kami 2 .wkakak .tpi nda byk kami dpt .actually bkn tuk kami mkn tu .ada aa utk kwn aku :D 

then mlm rabu pla .aa cne lah .cne aa part palng aku suka even aku sakit :'( .tpi tahan2x jaa .mlm tuu .aku kina pp farah kakgirl and nadia jln .smua neh cwex2x kat uma aku .kazen ipar2x and kakak aku .hujan lebt gila time tu .tpi mekong jua kami mau bejjln .sbb kan ada hal yg perlu diselesaikan seblum hal tu jdi hal yg besar dan ble memalukan diri masing2x .kan kan ? dlm prob neh aku dpt byk pengajaran tauu .byk sgt ...

'setiap org ada kekurangan dan kelebihan .and terimalah kekurangan seseorang etu mcmmna kamu terima kelebhan seseorg etu tnpa ada perasaan ragu ragu'

siok btul kami mlm tu sbnrnya .kami tgok khurafat ! aaa .seram and awesome lerh wyg tu .mls mau ceta pnjg sbb mest kamu sua tgok neh kn ?  hahahaa 


etu  hari selesa rabu .certa khmis pla ? kemarin kn ? HAHA .aku teda p kemana2x .lepak kat uma jaa .tlg2x bt persiapan perkahwinan and tenangkan minda .tpi kemarin aku mac sakit lgi .nmpk sgt kn aku xda modd mau updated blog neh .smpi skrg pn macc sakit huehue .


okee .now ..

ouya mau sufri msk ilp sua ari selesa tu .rindu btul aku ma dia neh :< tpi aku mest trust kn ma dia ? sbagaimna dia trust aku rite ? yeea bh .aku harap dia nda bt hal lgi msk sna aa .aku hrap aa :) aku hrp dia berubh lah kat sna .aku nemau dia mac g jadi mcm dlu .aku mau dia matang and berpikiran luas neh .


pft ! aku xda mood ou .sbb mac lemas .mest bosan kn post aku kali neh ? nda pa .t aku kac nda buhsan pnya .

buhbyeee :)