Saturday

saya ada cerita .

cerita kedai kopi aa ? maaree maree sini ! sipat lah kamu semntra mac adaa cerita nehhh (: HAHA .


mayb aku nw pelan2x aa kac active blog aku neh .asal ada masa kesempattannn kaah .aku updated oke ? janji .tapi kamu pnn rajin2x lahhh melawat blog aku yang inda seberapa neh aa .


alhamdulilah .idup aku sekrang semakin oke :) bertambah bahagia walaupun xda sua dia aa dalam aty aku .hehe .sebab now aku tau ,aku dikelilingi oee org yg saynngg kn ngn aku ? kn .kn .  *perasaan kunu aku aa ,bgus nun ada urg syg ngn aku* 
aku now semakin maju dari yg b4 neh aa .maju lah bh ! ble sua berdikari ,rajin lagii mak oi .bule khwin sua neh kalau giinii .HAHA 


soo ceetaa ary ne ? apa aa ? apa .ary neh kn ary sabtu .so ramai gila rakyat lawat 1borneo neh .nahh ngm2x g aku now periodd soo mood aku pndai miring sikit neh smpai customer pn ble ikut miring neh gara2x aku .HAHAHAH p nsib lahh xda aa custuuuumer miring gara2x aku .aku yg miring gara2x customer ada laahhhh .ttadi mcm malas2x neh aku mau p kejaa .ekkk nasib lah kn .aku ada hal mau di buat neh .mau kira kemas stock .tmbh and check stockk ? ndaaa kamu nmpk kaa .bert btul keja aku neh tauu .kalah2x bh managerr kn ? aku p keja lah macam besa .sekali aa .ada neh org msg aku .siuk2x aku mau msuk 1b nehhh .dgr2x lah aku lagu .bunyi lahhhh ringtonee msg aku .aku bt dunno jaa ,sbb aku kan sua set ringtone msg utk shepa2x yg mmg slalu msg ngn aku .so aku diam2x ja ,sekali aa bunyi lagi phone aku .kali neh lain ! dia call .aishhh dlm aty aku ,knpa jua awal2x pgi kol neh ..dia nda kaa phone neh rusak .RUSAKKKKKKKKKKKKKKK tidk ble dgr org call apa g aku call .abg aku ckp speaker dia rusak so tatsss mean terpksa msuk kedai g phone aku neeeh kn .ehh panas bh aku awal2x pgi call .sua aku reject .dia kol g ,aku resct dia kol aa .last2x aku msg gini ..


'eh knpa .sua kena reject tu jn lah majal bh call '
aku sent dgn muka mekong2x aa .eran abg2x gagah 1b neh tgok aku bebel awal pagi .so nda lma gtu bunyi aa ringtooneee .aku pn open .sekali dia msg gini .


'ue mana kau sayang ? rindunya lah aku ngn kau .miss u so much .love you sygss ! ue apa ceritsss neh .aku dgr2x kau khwin sua yea ngn sufri ? '


watdapaaaaaaaaaaaaaakkk .mcm laju trus jantung aku meliat msg dri 'unknown' tu nehh .


aku neh pn ...time2x byk kdit .rep aa ...mna tau kwn aku kn ? 


'jap shepa neh aa ..aku nda tau neh kau shepa .ahaha nah agak2x lah aku khwin sua .masih single and avaiable g aku neh .terhangat di pasaran HAHAH'


hahaha ,gtu aku rep .time neh aa bngung btul aku .sbb aku nda knl pnnnn org yg msg sku neh ..aku pn tgu aa dia rep dgn aty yg mau jatuh sua neh ,muka aku jadi paanas .telinga aku jadi meraaaaaaahhhh .


lama jua aa dia nda rep text aku .hahaha gembira sua aku neh .ngt dia neh slah numb .nda lma gtu dia sent msg .


'belle .aku syg btul ngn kau .aku nemau kau jatuh p tgn org lain'


'aku ckp lah .ehh jn bh main2x .lau aku tau kmu kac main aku .aku nemau aa layan kamu ..knpalah bestfffrnd ..




terus dia tidak membalas neh aa .aku suka ! tapi smpai skrg aa aku curious ..shepa kaa yg msg ngn aku .ddo i know bout him ? or she is my bf ! no ! never !