Tuesday

ingatlah .

sebak aty aku mendgr berita ttg kematian seorg insan yg pernh aku minat .terkejut aku ,mcm nda pecaya kannn .langsung xda disangka dia akan pergi dgn begitu cepat :( tapi kita yg masih idup d dunia neh harus redha dan terima pemergiaannya dgn ikhlas .

HAMDAN .

dia bdk schl kami .um ,aku kenl ngn dia nehh .bgs bdk dia ,suka snyum .enseem lagi ! HAHA aku kenl dia last year ..time dkt busstop .gaya2 diaa aa nda menampkkn yg dia bdk form 4 neh sbb kn kdg2 perangai dia lgi matang dari kwn2 dia ygg lain ..dari busstop tu aa kami berkenl .kami berkwn  ..dia knl aku ,aku knl dia .opsss ,yg paling pentg aku pernh minat ngn gaya dia ne .minat jaa oke :) toinktoink ! terus terang aku ckp ,bgus gila bdk nehh biarpun dia neh nakal2 p berakal oke .rajin lagi smngt neh membawa set lukisannya ary2 p schl .aa pas dari ary tu aa kami jadi rapat .aku anggp dia adik aku sua neh .gaya dia hahhaa .

tapi apakan daya ALLAH SWT LEBIH SAYANGKAN DIA ,kita hanya mampu berdoa utk ketenangan dia jaa .semoga arwah ditempatkan di tempat org yg beriman .amin .

berat mata yg memandang ,berat lagi bahu yg memikul .sesedih kita ,sedih lagi ahli keluarga dia .