Saturday

cinta kedai sebelah .

alaaamakkkkkkkk .part neh malu saia mau cerita sama kamu ouh ! tapi janji lau aku kac cerita kamu jan gtau shpa2 aa ? rahsia kitaa aa .awas lau aku dengr aa kamu kac smpai2 nemau tawann kamu nnt .


OKE LAH AKU MAU BAGITAU KAMU YANG AKU ....
...
....
......
.......
...........
.................
.....................


JATUH CINTA BH !
YEA !
IAM FALL IN LOVE !
YEAAA BHH .
AKU 
SUKA
MINAT
SUKA 
CINTA
MINAT 
DENGAN
ADIDAS 
PUNYA 
PEKERJA 
paam sua kamu neh kannnnnnn ? ahaaaaay malu saya tau .akhrnya saya jatuh aty jua ngn sum1 selth sekian lama sayaaaaaaaaaa xda suka minat anyoneee :) tahniah aa utk kau .sbb hnya dgn main2 mata jaa kau bole memenangi aty saya yangg kerass mcam batu neh .

kamu mau tau ? gini bhh tu .b4 neh kn ..dia mmg suka bh kacau2 aku .tapi mcm kamu nda tau  ? aku neh sombong kalau kena urat :DD mnda aku layannn .aku just senyum gtu2 jaa etu pn senyum nda ikhlass neh bhhh .kac ayam2 diaa aa .smpai laahhhhh suatu hari tu aa .aku neh mau p angkt lah bungaa rose bh .rose utk congratsss ngn butik kami .angkat lah neh .tba2 dia kluar cpat2 kdai .aku pnn mau cpt2 aa bt keja ,gpun bos aku sru siram kannn .

'ehemehem belle :)'

[dgn muka aku yg msam plus penat .aku jwb aa then tgok muka dia]

'yea morning jua'
[hahaha aku tgok bh muka dia.tiba2 jantunggg aku berdegup dgn kencng nyaaaaa aa dupdap dupdap dupdap laju neh .hahahahahahaha]
'siram bunga ka .bunga idup kaa jua tu'

[time neh smngt aku mau jwb .rasa mcm sru dia tnya g byk2 soalan neh hahahaha .dgn muka telinga aku yg tba2 aku rsa jadi panasss neh ]

'yea aa .nda nmpk kaa .ehh bnga idup pla neh .tu lah aku siram'

pnyaaa lancar jntung aku berdegup .mcm mau jatuh terus aku .
'haha pptt lah .sini bh bell .bgi aku 1'

maaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkk oiiiiiiiiiiiii pnya sia rasa malu .terus ttp ceta msuk kdai .bertapuuk dlm fitting room ? tpi saya bt steadyyy aa .dia snym2 sua aa dkt luar kdai tu .alammmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk .

neh aa pertama kali aku layan dia :) pandangn pertama neh lah bt aku gugur sama dia aa .tergugatt jantung sia truss aa HHAHA 

selepas tu .kami jadi close and close smpai ada bunga2 cinta antra kami :) wewiiiiit ! tiap2 ary dia nmpk aku ,aku nmpk dia .tiap2 ary dpt flyingg kisss dari dia .dapat LOVE dri dia .

senyumaannnnnnnn dia bt aku cair aa .sgt lahh tiut ,mcm mau cubit2 neh .mata dia g sepet2 :) HAHA