Saturday

pengakuan yang sebenar .

syukur alhamdulilah :) akhrnya aku dpt semngt utk aku trus hdup .HAHA xda sia2 aku berjuang bersabar selama neh .
 
dlu aku ngt .aku akan trus jadi gni selamanya bahkan bukan aku jaa pkir gini kamu semua pun pikir gni kan ? slalu aku tertnya tnya 'belle smpau bila kau mau gni?'  akhrnya aku dpt jawapan aku tidak mau terus terusan jadi begnii . yea akhirnya :D aku dpt jua bangkit semula setelah sekian lama aku jatuh dan dengn tpksa bermuka muka di depan org . aisssh bukan bermuka muka cam hipokrit gtu ,tidddddaaaaaaaaaak oke .mksd saya pura pura appy padahl aty saya manyak susah and unhappy .

selama 2 bulan lbih aku menyimpan aku bermuka muka .aku muka muka lah bh hahaha ! noow xda lgi bermuka muka ? aku hrp aku akan tmbh appy g pas nie .sbb no more pressure okeys :) yea .aku akun .start dari tarikh keramat 31 january 2011 tu .aku jadi org yg nda ketentuaan ? aku patah hati aku kecewa aku merana aku terseksa aku tergila gila kan dia ? wkakakakakaa . biarpn time aku jtuh tu aku hmpir tewas dan hmpir mengorbankan nyawa dri sndri hanya kerana seorang lelaki yg belum tentu boleh bahagia kan aku ?? bodohkan saya .aku menangis kerana tidak dapat pertahankan hbgn yg selama neh ..aku seksa diri aku sndri semata mata dia ? fuh ? terlintas kat pikiran aku 'adkahh dia berfikiran cm aku jua .dia rndu ka aku .dia menangisi kaa perpishan neh dia terseksa kaa ?' bermcm2 spekulasi bermain2 d minda aku snjk dri ary tu .tapi .....aku ttp ngn pendirian aku .yggg aku akan tunggu dia ? aku tetap bertaann sebab aku yakin sesuatu ary nanti dia balik sama aku .mau tau kenpa aku yakin ? mayb sbb aku tau kenapa perpisahan neh terjadi .

snjk dri saat tu .aku berubh ..aku jadi mcm belle yg dlu  yg inginkan kebebasannn .aku jadi pendiam dan lbh suka bersndrian ...aku lalui ary2 aku dgn perasaan yg kecewa dan sakit .aty aku time neh mcm dicucuk dgn sembilu berbisa ? sakit sehingga bolh menybabkan kematian .HAHAHA bukan alang2 aaa .setiap ary yg aku lalui mcm nda bermkna ? smpai aku terpkir 'bagus mati daripada tersiksa gni terus'  neh lahh dinmkaann pikiran KOLOT ?! terlampau ikutkan aty ! nasib lahh aku nda terlmpau ikutkan aty aku aa hahahah :) masa saat2 aku kecewa neh aa byk yg munvul utk mengubati luka aty aku neh ...

tapi aku buat kesilapan .sbb diasbbkan aku pernh dikecewa kan ole seorang insan LELAKI .aku jadikan semua lelaki mangsa and aku samakan durang dengn lelaki yg cuba mendpat kann aty aku . kecian kaan lelaki2 diluar sanaa .kerana nila setitik  bla bla bla .hahahaha bdu lupa aku peribahasa neh .aku silap membuat percaturan di sini sehingga kann lelaki yg jauh lebih baik dari dia terluka sakit disebabkan aku yg berdendam dgn lelaki ? foooooooooooooh .sgt xda ptt saya bt bgni kan :( 

tapi nasib lah aku cepat sedar .tu aa aku post mmcm tu d post yg seblm nehh .aku nemau lahhh durg kcewa pla sbb aku .