Tuesday

al kisah 'kakak zaman sekarang'

good morrning ! today saya keja jm 3 aa ? yeaa jm 3 ? npa eran kamu kn .bngung kamu kan ? HAHA .nda bh ,sptutnya aku cuti ary neh .tapi bigg boss MADAM ANNIE sruh aku OT aa .sebb kurg staff .kan bos aku yg paling ensem tu pggi kuching kemarin ngan big booss MR QUICK .

yaww ~ aku mau ceta neh pasl hal kejadian kat keja aku .apa yg kami dgr dari mulut big boss kami kemarin sgttt bikin terkejut neh .dulu ELLE SURIA mcm family .xda nda puas aty .xda dendam2 ..tpi sekrang .lain sua smua ..hnya kerana ada 2 orang yg nda pndai sedar diri .kenpa aa mest ada  org berperangai cmm neh ? pdhl kamu lebih berumur dari kamu semua .sepatutnya pikir lah bh matang dari kamu kan .neh kamu yg mcm bdk2 neh

kamu mau tauu .durg neh senior bh .time elle suria buka durg lah knun ygg first mask .oke ! aku ble trima bh smua nehh ..tpi kenpa durg gunakan alsan sebagai senior .durg ada hak knun sama elle ? opsssss .mcm shity2 neh kamu kn ? apa beza senior ngn junior ? setahu saya .sama jaaa .dua2 pn kena bagi gaji oke .mula2 time aku msuk lah .ada knun kakak S neh ckp 'saya jenis orang yg terus terang .lau xda suka ngn gaya sum1 .saya direct ckp trusss ' gtu aa .dia ckp .smpai sekrg saya ingt apa dia ckpp .tapi dri apa yg aku nmpk kn .kau bukan mcm tu pn .kau menipu .wap ja .cakap nda serupa bikin .semua org dkt elle kamu p ckp2 kan ? sama jua ngan kakak M neh .cakap nda serupa bikin .wap jaa kamu lebih .hipokrit .talam bermuka muka .nda sedar diri  .elllllllo KAMU INGT KAMU TU BAIK SANGAT KA ? 

bikin geram neh gaya durg .pntggg aa lau nda cakap sal org dlm msa seharian ? durg ckp keluarga knun .elo ? kamu tu sbnrny bkn keluarga kami .dri start aku msuuk smpai lah skrg ..nda jua durg neh pndai insaf2 ckp sal kebrukan org aa .pdhl keburukan sndri durg nda sdar ? nda nmpk ? tarang2 bh gaya buruk kamu tu ternmpk mau g ckp sal kebrukan org eh ..bida btul gaya2 kakak neh tau ..asal lepak ja mengumpat .apa lah kamu dpt ? kamu ada hak kaa mau kritik idup org ? ble kritik .tpi semolek moleknya .kritik tu biar dgn jelas nyata bh .spya apa yg kamu smpaikan tu diterima dgn jelas oke .psl tu aa aku mnta pndh p 1b .d 1b aa ,sgt siuk aa .xda lah gaya mcm durg neh .yg umpat2 .klu ada yg puas aty direct ckp .trus bh face to face .tgok kamu ? neh baru namanayya keluarga okeee ! wkakakak :) ehh mulut bau longkang neh durg .dpan org bukan lah main baik .sekali blkg .dia lah nates neehhhhhhh .berubh lah bh kamu .tua sua kamu tu .berumur sua .tmbh2 g now durg jadi supervisor aa .tambh trrrrripiing bdu .ehh sekrg kakak M tu fixed dkt 1b aa .tmpt keja aku .alaaa tekanan bh kami smua nmpk dia neh .dgn muka yg mcm apa ja .ckit2 badmodd .apa jua mslh kau tu smpai buang muka ngn kami ? adui gila kuasa btul .pntg nmpk kami sng .ada jaa keja .sial neh ! benci aku ngn dia neh .sok sok alim lagi dpn kami .pdhl ???????????

dia ckp jn knun layan bdk2 adidas .makanyaa dia yg OVERRRRRRR NEH .siap try bju elle yg ssexy2 then bwa kat luar knun .mau kac nmpk lah tu kn ? mcm kami inda tau gaya kau neh kakak .gaya jaaa kau lebh .kamu bygkan lah bh .keja yg mmg ternyta dia ble bt .ble2 dia mnta tlg kamii .sdgkan dia tau nmpk kami masing2 ada tugas .watdaaaapppppppaaaaaaaak ! panasss jorh saya ! nasib saya rescpt dia ouh sbgai senior .lau nda lama sua aku pgi bom neh .yg dia tau bergayut jaaa tu .trip2 lagi ckp bi pdhl hambur neh .sakit telinga aku mendengr .trip cina lagi ? atukuuuuuuiiiiiiiiiii .bags kamu ada masa p lah elle girl .tgok lu kamu gaya diva dia tu .hahahahah \a

aku bkn mau kac bruk2 durg .p mau kongsi bh ngn kamu .hahahahaha .paans aty aku dgr neh .nsib bt msa neh .blum ada g ceta2 aku  .nsib aku blum g jadi mngsa gosip durg aa. tapi kalau saya dgrrr ,degn xda segan2 .saya jumpa kamu dgn hormat dan bangganya :)