Monday

hello march .



assalamualaikum semua .lama sua kn aku nda active blogg neh :( rindu jua aku kekdg mau on92x neh ...p apa ble bt ,xda bh masa .sbb asal aku onn ja lappy neh .mcm2x lah aku teringt 
neh .bkin geram :( ...

ouhya .since aku kerja .xda g aku post gmbr2x kn ? hahaha .heran kn .ish bkn aku nemau ctau mna tmpt aku keja .bkn bh ..phone i rusak lerh ! !@#%^&*() rusak nh .klu b4 neh sliding dia rusak .now pla nda ble bka camera .asal buka jaa terus hanggg aa phone aku .tekanan jiwa aku nda dpat mau ss neh bh :) besa lah .aku kan artis ...artis d mata keluarga aku bh . 

so .dgn etu nda dpt lah mau ss smpai mampus ! rindu sua aku mau ss neh .kdg2x phone org jadi mangsa neh .mangsa keganasan belle ! wkaka .nah ,jaga lah kamu .menghantui neh phone phone kamu .bgus kamu tapuk phone2x kamu .klu nda ,mest ada tu .cua kamu tryy .open gallery kamu .ada tu gmbr aku ! gmbr kedot minta puji :p 


oke .sekrg neh .aku msuk after soo ada masa lah mau update ckit2x .sptutnya aku updated kemrin bh .sbb kemarin aku offday .aku relax kat uma selth sebulan aku kerja neh .aaaa lega rasa ckit neh tapi tu aa pndai rindu aku ngan org kat sanaa neh .rindu lah mau gurau senda ngan durg ..xda jua aku bt apa2x kat uma neh .tidur jaa keja aku smapai jam 1 aishhh ,auntie2x aku ckp balas dendam kaa belle ? eyayeya lahhh  blas dndam setlh sekian lama aku melawan mata aku neh .silap2x ary bulan merajuk neh mata aku sbb gantung jaa tidur neh ...

first time off .
aku xda jua bt apa2x time offday neh  .um ,mcm aku ckp kat ats tuu .aku lbihkan masa utk memuaskan mata aku .bukn memuaskan nafsu aa .cuba kamu bygkan ..aku bgun jm 1 tgh ari neh bh .mac kira tgh ary kaah tu ? gila .pnya lega mata aku .rasa mcm mau melumpat lumpat neh aku sbb puas pla tdur .terbls jua dndam berahi aku .wkakaka .sot sot kau nehh beelle ...aku guyang kaki aa kat uma .layan phone gila sama layan tv aa .aku lngsung nda layan lappy .nta ,dulu time mac zmn sekolh .ari2x aku layan lappy ..sekrg neh zmn kegemilgn ...nahh terbalik plak kan ? kn ? mayb sbb dlu lain skrg lain .. :( sobsob .sedih pla aku kann sbut sal dulu neh .terkenang kisah yang lalu .eee belle ! stoppp oke .kamu tau ? rindunya aku ngan pat keja aku .rindu neh bh .macm xda erti jaa aku cuti neh .ada jua lah ,ckit2x .tapi asal aku alone kn .umm mest teringt ngan dia neh ..benci btul aku .pdhl time keja ,fuhhh .pnya lah ssh aku mau ingt2x sal dia .seolah olah dia nda prnh hadir wujud dlm kamus hidup akuu .stop .the end .

buka buku baru .march ,bulan saya :)
yea .march sua kn ? nda sngka .cepat btul masa berlalu neh .skjap jaa .bulan 3 sua ,bulan dmna budak lepasan spm 2010 jadi nervous .sbb result spm mau keluar kn ? kn ? ue .kamu tau ,byk btul khbar angin aku dgr neh bh sal result spm .ada ygg kluar ari neh lah ,ari tu lah .ee ada2x lah .suka aty jaa kmu mau kac tetap tarikh kn ? kn ?hahaha .bt aku suspenss jaa tau .aku lngsung nda terpkir neh sal result kluar .smpai lah thap berbualan aku ceta ngan promoter brand arnold neh 

'wie .28 kn spm kluar ?'
'aa ? btul bh 28 ? 28 dpn kaa tau isnin neh'
'isnin neh bh .confirm sua skolah kami'
'ehh .mnda ouh .mna kau skolah ?'
'smk tebobn .yea bh .confirm sua'
*muka aku panic campur nervous da*
'sbrangan ja kau neh .mnda ouh'

terus menyepi kami .sbb masing2x pun nervous .alahai ,bergegar lutut aku tarus neh lepas mendegr ckapn c awang atuh .malas ku nehhh tarus :( auw takut .takut ! cmna klau result aku offside ? omg ! takut bh .takut ! aku nemau ambe tu result .cmna lau aku ggal ? astagafirullahalazim .sury aa klu wrong spelling ,jn marh oke . damn ! saya sangat takut .tulung hentikan semua khbar angin neh oke ! tgu jaa  .lihat dan dengar bil result kluar oke .jan mau antam2x sija .bhya ble bt urng kena serangan jantung terutma aku .wkaakakaak .

tapi .walau apa pun keputusan yang aku dapt .aku terima dgan aty yg terbuka .amin :)




okeoke .aku kena mandi lah .nnt abah aku smpai ,dia antar .tpi b4 tu .mau updated dlu gmbr .

tada .nampak ? penasaran ? curiga .teka shepa neh ? wkakaka