Tuesday

have a great week awesome with my love


hey heeyyy (: today awesome .and yesterday lagi awesome neh bh .yeaa .sama demam neh mac hhu .smlm lngsung nda dpt sleep well neh bh .uhhh ,texting ngan sufri sampy jm 2 neh .hhuh .aku mnta dia kac kawn aku cuz i cant sleep neh :( hhu .aku klu sakit mmg mnja ckit .sesak gila nafas aku semalm .ngatkn asma aku dtg neh .ckit g mau trun bwa kac bgun drngg parents aaku neh .sbb plng sakit sua dada aku neh .mcm kena tumbuk2x jha huhueee ! 
sakit jiwa neh bh aku semalam .aku pkai 2 selimut then sweater KAMI (: .then aku off kipas smpy lha pagi neh .menggeletar bh bdan aku smlm .hingus pn nda stop2x .sangt sandi .aku pn nda tau mcm aku ble demam neh .mayb sbb tlmpau pkir kn hal kami .
..
..
..
..
hhhu .ckp pasl HAL KAMI is aku ngan sufri .actually kami brek neh bh .for 1 and half days :( semuanya sbb aku neh .aku p tduh2x dia neh kn .smpy dia manas .smpay dia nda lyaan aku .ari sbtu tu lha ,hilng bhh smngat aku tuk idup trus .hhu .mssg & call dia byk kalu tpi lngsung neh xda rep .paling binggung sua aku neh bh .sbb dia nda prnh bt hal cam neh .nah ,smpy mlm .aku xda mkn xda selera bh aku lgsung .ilng selera ,supposed jln bh aku tyme tu .p kimbet .takde mood saya mau trun sbb sufri marh ngan aku neh ....and tat nite ,aku lngsung nda dpt bobo lagi .tgu text & call dri dia .tpi lngsung xda neh .nah aku text g dia .but no respond .aihay ! then aku msg msg msg msg msg msg msg msg msg msg msg msg .pastu xda angkt call aku .
DAMN SAYA PUNYA LHA SENANG ATY.
berckp aa aku ma dia neh .tpi tu aa ,aku ckp sepuluh kata dia blas :( bhurr .hampur nhe .then talk ,talk and talk smpy phne dia low bat .nahh ,im panic ! tkt dia nda plng uma neh .sbb tyme aku call dia stay sna ip .nahhh .aku call smpy mau dkt 50 neh .xda jua hrpan ! fuh :( sedihh aku neh bh .sgt sedih .menyesal aku p cari psl ma dia neh .hahahahaaa .
nahh ,tba2x tgh ari nya esok ada msg  
'hey syg'
tpi aku nda rep .hha .sja bh mls .
then bunyi g lagu baby bash ,msg dri BBIEE 
'mna syg neh ,busy kha'
HAHA .then aku pn repp .then rep rep msg msg msg msg msg and kami OKEY sua .like nuthing happen neh bh .
aku tau ,wlau cmna pn dia ttp cari aku  .
aku kenal bh dia .sgt2x kenal (: and
im happy because ..
..
..
..
..
 he forgive me 



I LOVE YOU MOHD SUFRI SULAIMAN .


*
*
*
*

 
 saya harus pergi noww (: buhbye .